duminică, 12 august 2012

ELF Haul

Profitand si eu de reducerile care au fost pe site ul celor d la ELF Romania, mi am comandat cateva produse pe care le-am mai detinut,insa care mi -au lasat o impresie placuta.

Ce mi-am luat?

- pensula studia complexion brush ( singurul produs care nu l-am mai avut si inainte din acest haul)


Nu mi se pare cine stie ce,nu pot aplica cu ea nici pudra(fiindca o aplic cu buretelul dupa metoda lui Goss sau cu pensula pentru pudra Elf studio),nici bronzerul nu mi place cum il aplica.Probabil o voi folosi pentru blending(tot pentru contur si blush)

- kitul pentru sprancene-dark


I-am facut review pe blog si mi se pare ideal atunci cand nu ai 150RON pentru Kitul de la Benefit :)) Trebuie doar sa ti se potriveasca nuanta,caci are doar 4..

-servetelele anti-shine


Mi se par un must-have pe vremea asta caniculara si oricum cred ca sunt cel mai ieftine de pe piata la momentul actual..

-setul de buretei


Desi fondul de ten il aplic cu pensula de stippling achizitionata recent de la reducerile Sephora,iarna ador sa folosesc bureteii:X Plusc ca sunt perfecti si pentru crearea de Ombre Nails:))

-pudra compacta din gama de baza


Nu stiu de ce o tot cumpar-mi se termina foarte,foarte repede,insa e exact culoarea tenului meu ,si asta cred ca imi place:X

-pudra compacta din gama studio


Are un oarecare grad de acoperire si e perfecta pentru zilele de vara cand nu vreti "nimic" pe fata.Cu un corector light si aceasta pudra,o sa aveti un lokk sun-kissed:X Da,ador nuanta Sand la pudra asta:X

-bronzerul studio nuanta COOL


Mi se pare la fel de perfect ca si bronzerul de la Too Faced,cu exceptia rezistentei pe timpul verii:( Insa iarna rezista 8 ore peste fondul de ten,eroic:)

-Liplinerul Matte din gama studio ,CORAL


Imi place culoarea:X Nu creste rezistenta rujului,insa cu siguranta cand rujul se va sterge,acest lipliner  va pastra un pic de culoare pe buzele voastre si un aspect uniform.Rezsietenta este si ea  buna.

+  am primit cadou primerul elf din gama de baza,insa care nu ma mai entuziasmeaza de cand folosesc TFSI si am incercat UDPP.Insa pentru inceputuri,e destul de bun.

9 comentarii:

  1. Mie imi place mult pudra aceea din gama Studio, am 4 in prezent, mi-am facut si eu stoc tot la fel ca si tine cand au fost reducerile.
    Sa le folosesti cu placere! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) eu am folosit de cand am descoperit-o pana acum 7:)) dar am o scuza deoarece se termina cam rapud:)) mai ales daca o folosesc cu elf studio powder brush:))

      Ștergere
  2. ah, nu am mai folosit pudra de ani de zile; cred ca am nevoie de ceva foarte light, altfel accentueaza ridurile foate tare; sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc:* din pacate eu m tenul gras in zona t si daca nu aplic pudra fixatoare,dupa 2-3 ore maxim arat ca un bec,chiar si cu un fond de ten "profesional"

      Ștergere
  3. Nici nu stiam ca tocmai ei au servetelele ce le-am cautat eu toata vara :)). Prea tarziu sa mai vreau.
    Ti-am schimbat tema, e ciudata, nu-mi place :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da sunt destul de ok servetelele:) da am schimbat-o ..mi se pare mai simpla..si de cand am schimbat o nr de unici a crescut cu aproximativ 400 pe zi:)) nu stiu de ce sau daca e din cauza temei,insa mie imi convine=))

      Ștergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare