marți, 1 mai 2012

Cadou Unica-Metoda de 30 de zile de Tracy Anderson

     Acum cateva zile am aflat de cadoul revistei Unica si m-a atras acest plan de 30 de zile pentru modelarea corpului prin sport.Auzisem de Tracy Anderson si de exercitiile ei pentru grupele de muschi "accesori" ce ne ajuta sa obtinem corpul perfect la noi acasa impreuna cu divele ce au slabit miraculos cu programul ei :Madonna sau Gwyneth Paltrow.
     Mereu mi-am dorit un corp bine definit si tonifiat,insa din lipsa de timp(facultatea asta de drept e extenuanta:))) nu merg la sala ,alergarile prin parc se produc si ele acum foarte rar. Mai fac acasa exercitii usoare cu greutati,bicicleta sau stepper, insa cu cele doua din urma am lasat o mai moale,deoarece nu vreau gambe "conturate" :(
     Revista costa 16.99Ron iar impreuna cu DVD primiti o mostra de Vichy-Idealia,o mostra de L'oreal Revitalift Total repair, o mostra de parfum 1ml Dorin Negrau-pour femme si 4 absorbante always everday fresh.
   
     DVD-ul consta in 3 secvente a cate zece zile,iar fiecare secventa are 16 miscari care tonifica picioarele,abdomenul si bratele.Metoda include si 20 de minute de cardio,miscari de dans. Din revista Unica aflam ca ave nevoie cam de o ora jumatate zilnic pentru parcurgerea celor 16 miscari.
     De maine voi incepe si eu cu o "incalzire" deoarece nu vreau sa incep "metoda de 30 de zile"si a doua zi sa am febra musculara si sa o intrup,insa daca este cineva interesata de rezultatele acestei metode de fitness ce promite "ca nu devii masiva,ci capeti muschi grandiosi,ca ai unei dansatoare,coapse mai ferme,dar mai inguste" ,voi reveni cu pareri dupa cele 30 de zile.Dupa cate am citit Tracy are si o carte in care dezvaluie povestea ei si cum a dscoperit acesti muschi acesori ,ce in mod normal nu sunt antrenati,insa propune si un regim alimentar bogat in nutrienti si fibre.


Voi cum va tonifiati corpul?

3 comentarii:

  1. buna, am decis sa iti dau premiul versatile blogger award, il gasesti aici http://ginaangelli.blogspot.com

    si ca sa raspund la intrebare, fac dans.

    RăspundețiȘtergere
  2. buna! imi poti vinde si mie o copie cu dvdul? ca nu am mai gasit revista.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Am tot citit despre celebra Tracy, dar nu am mai vazut postarea ta..de dupa...practicarea metodei?... are efect?....care?.... O zi superba!

    RăspundețiȘtergere

Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

Postări populare